BKK 2

14 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Vandaag vroeg uit de veren omdat we om 7 uur bij Co van Kessel voor de fiets tocht aanwezig moeten zijn. Met een ontbijtpakket zitten we in de taxi en hebben er zin in.

Daar aangekomen zijn we er netjes op tijd en begint de fietstocht. We ruiken, we zien en we horen Bangkok. Wat gaaf gedaan zeg! We fietsen, we (longtailboat) varen, we zweten als otters na mate het later wordt, we drinken en we eten. We komen van de ene in de andere wereld. Erg leuk! Zeer zeker een aanrader.

Daarna zijn we blij dat we lekker geen plannen hebben en gaan we bij het zwembad van het hotel lekker liggen en zwemmen.

Rond de namiddag gaan we ons omkleden en gaan we naar een andere kant van BKK waar we hebben gehoord over een tattoo shop. Hier een kijkje genomen en hebben gek gedaan bij een Italiaan! Con queso voor de liefhebber 😉!

Nadat we eindelijk een grabtaxi gevonden hebben die ons naar ons hotel wil terug brengen zitten we moe maar voldaan na te genieten (met of zonder ogen dicht kan niet gezegd worden omdat het al donker was😁).

Vandaag ook geen foto's omdat de camera man of vrouw (dat laten we in het midden) erg moe is.  Sweet dreams! 💤💤💤

KUS

1. Sonja:
    14 juli 2019
    Wat een mooie dag weer! Hier een bloedstollend spannende tenniswedstrijd aan het kijken. Lekker slapen zo lieve vriendjes! ❤️😘
  2. Yolanda:
    14 juli 2019
    Hai, net de filmpjes en foto’s van Shan bekeken , gave tocht en wat zagen jullie er fantastisch uit , echt geweldig.
    Op naar het volgende avontuur, kijk er naar uit ! Veel liefs 😘😘☀️☀️