Koh Phangan 4: Bottle Beach/ Ban Tai 1

25 juli 2019 - Koh Phangan, Thailand

Half 6!!!!! Nu is het niet meer leuk! 😤😤 mochten jullie binnenkort horen over het uitstervende rare kippenras op KP dan weet ik hoe het komt....😁

Ik ga meteen maar aan de slag om te kijken of we alvast de nachttrein voor de 29e kunnen boeken. Je moet tenslotte toch iets doen. 😊

Uiteindelijk ga ik lekker in de hangmat liggen op het balkon en kijk ik naar de pracht van alle vlinders. Wat een schoonheid. 🦋 Zoveel verschillende kleuren, zoveel maten! Werkelijk schitterend.

We gaan om 10 uur met de koffers naar beneden en genieten nog van het uitzicht en ontbijten. Vandaag wel bewolkt maar dat maakt het niet minder mooi.

Om 11.20 u lopen we naar de songtauw ( taxi met open achterkant en aan de zijkanten een bank). De koffers gaan op het dak en daar gaan we. Off road....hutsend, butsend en klotsend. Wel mooi maar niet comfortabel!

Hij zet ons af bij ons volgende hotel -The Nidhra Boutique Resort-. Een mooie kamer met airco en een lekker zwembad. Weer heel anders dan we (alweer) gewend waren. Fijn even! We blijven eerst wat op de kamer en dan gaan we op zoek naar een Pharmacy want Niel haar buik is nog steeds niet goed.

We gaan naar de tattooshop waar we een tattoo willen laten zetten en worden super geholpen. Jermaine en Shan hun ontwerp ligt klaar, ze hebben er een goed gevoel over. In de avond eten we bij Coco aan het strand. (Achter het hotel) We spelen een spelletje en Niel en Hollie gaan poolen. Wat een leuke tent!

Welterusten.

KUS