Koh Phangan 7/ Ban Tai 4

28 juli 2019 - Koh Phangan, Thailand

Goedemorgen deze morgen. We gaan vroeg ontbijten bij ons favoriete plekje en dan heb ik een afspraak voor mijn tattoo. Terwijl we daar binnen  zijn regent het even dus we missen niets. 😉

Blij vervolgen we onze weg. We gaan naar de Oostkant van het eiland, Haad Than Sadet. Het is een schitterende route door de bergen en groene jungle. We komen uit bij een schitterende baai. Lunchen onder een grote boom en leggen na de lunch onze handdoek op de grond en bekijken de baai aan de binnenkant van onze ogen. 😁

We hebben contact met een schoolvriendin van Shan, Mara, die wij voor het eerst tegenkwamen bij de GGD met haar ouders en broertje. Op de examenuitreiking hebben we het erover samen een cocktail te drinken in Thailand. Ze appen dat het happy hour is en ze 15 min bij ons vandaan zitten. We springen op de scooter en drinken die cocktail 🍹🍹 Het is jammer dat ik voor het donker terug wil want het is erg gezellig. 👍

Vlakbij ons resort zien we een mooi strandje waar we nog even het laatste stukje zon onder zien gaan. We kopen onderweg een pyjama voor Niel en staan met een kaarsje in ons hand in een supermarkt voor de jarige koning.

We sluiten af bij Coco met heftige wind en onweer boven de zee maar geen regen. Shan en Hollie zien de overwinning van Max V. Niel en ik spelen een spelletje.

KUS