BKK HEL AMS

1 augustus 2019 - Diemen, Nederland

Om half 6 gaat de wekker en beseffen we ons dat het nu bijna echt voorbij is. We worden er niet vrolijker van. 😥

Inchecken gaat snel, Shan trakteert op een drankje van de Starbucks en we eten een broodje. Als Niel nog een Iejoor/Eeyore koopt vertrekt om 8.55 uur het vliegtuig weer richting Helsinki. Wat een fijn vliegtuig. We kijken film, luisteren muziek, eten en drinken, slapen, kunnen de vlucht volgen en komen 20 min eerder dan gepland aan op HEL.

De vlucht van HEL naar AMS (16.35 u vertrek) is iets minder prettig door de druk op onze oren maar gaat heel snel. Als de koffers ook nog snel komen is dat prettig en dat opa ons ophaalt is helemaal top!

We zijn er weer! Veilig en met een werkelijk fantastische ervaring en herinnering aan deze vakantie sluit ik hierbij mijn verhalen af.

Dank voor jullie leuke reacties. Tot snel.....zowel naar jullie als naar Thai Thai. 😉

KUS

1. Pap mam:
    2 augustus 2019
    An dankt voor leuke en prachtige verhalen en foto's was echt heel gezellig en konden zo een beetje meeleven. Jammer dat de vakantie voorbij is maar ja aan alles komt een einde jullie hebben 't fantasch gehad. Liefs papa en mama.
  2. Els:
    2 augustus 2019
    Geweldige verhalen, leuk om zo te horen/zien wat jullie allemaal hebben beleefd en gezien❤️