Koh Samui 2

20 juli 2019 - Lamai, Thailand

Niel heeft niet zo goed geslapen. Ze heeft wel aanzienlijk minder koorts maar ze ziet er slecht uit. Ze wil wel mee naar het restaurant. Ze eet niets maar is lijfelijk aanwezig.

Maar even over deze plek! De zon schijnt, vanaf onze kamer is het precies 120 stappen tot aan het zwembad/strand, het uitzicht is super. Wow wow wow! 😍Heerlijk ontbijt. Alles hier lekker luxe en mooi. Shan is in haar element en wil hier niet meer weg 🌝.

Vandaag dus een rustdag en als we eenmaal in het water liggen, wat ook helemaal niet koud is, duurt het ook uren voor we er weer uit gaan. Erg fijn, niet zo zout. Top! (En jullie weten, wij zijn geen strandmensen) Dit houden we wel een paar dagen vol! 🌞🌞

In de middag gaat het met Niel slechter en gaat ze ook overgeven. Zelfs als we wat pillen voor haar kopen spuugt ze die meteen uit. Dat heeft dus geen zin. Op advies van de dokter van het Zilveren Kruis geven we haar cola zonder prik omdat de ORS ook niet blijft zitten. Ze moet iets binnen houden! Gelukkig valt ze in de namiddag even in slaap.

Als het ineens gaat regenen missen we dus geen seconde aan het water want we zaten net bij onze kamer. Het is een korte bui! Gelukkig!

Shan en Hollie gaan wat eten halen. 1x raden......Mc D's. Niel baalt dat ze niet kan eten. 😁😁😁

We spelen een spelletje en dan gaan Shan en ik onze voeten een uur laten masseren. Wat een feestje! Een heel uur! 😊😊Eigenlijk willen we meteen nog een massage voor onze nek en schouders bijboeken maar bedenken dat we dan wel heel gek doen. 😂 Van de week weer!

Voor nu:
Sweet Dreams, Sleep Tight, Big Kisses, Goodnight!

KUS

1. B.:
    20 juli 2019
    Sterkte met mn nichie...we hopen dat ze snel opknapt. xxx
  2. Ria en Wendy:
    21 juli 2019
    Nou dat is nu heel vervelend voor die kleine meid hoop dat ze vandaag wat op knapt ...zo te zien aan de foto s lijkt het wel het paradijs tot wat jammer dat ik niet mee mocht officieel plezier en sterkte met je kindje dikke kus rie