AMS-HEL-BKK

12 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Wat een reis! Vrijdagochtend lokale tijd 0720 uur aangekomen op BKK airport. In Nederkand is het dan nog 5 uur vroeger dus bedenk even hoe midden in de nacht dat is en hier schijnt de zon volop!

Alles is goed gegaan! We vlogen van Amsterdam naar Helsinki en van daaruit door naar BKK. Prima vluchten met eten, drinken een eigen (tv) scherm en genoeg  beenruimte.

Op de luchthaven van BKK rustig onze koffers gepakt, geld gewisseld en met de taxi naar het hotel. Na het inchecken - ISanook Bangkok hotel- zijn de meiden meteen naar het zwembad gegaan. Jermaine en ik sliepen eigenlijk al voor de meiden de kamer af waren. 😊

Later even samen gezwommen en rond 5 uur met de taxi naar Khoa San Road. Ze willen ons tattoos, maatpakken, eten en andere dingen aansmeren maar we zijn rustig doorgelopen.

We willen de bus naar MBK centre nemen maar die lijkt te zijn opgeheven en na proberen te lezen wat de tijden zijn, wat natuurlijk totaal geen zin heeft, geven we het op.

We eten snel een tosti van de 7/11 en nemen dan weer de grabtaxi richting ons hotel. Daar eten we bij een heerlijk tentje de lekkerste gerechten. Jermaine heeft zijn eerste Thaise biertje gedronken.... de vakantie is echt begonnen. 😁

Het is dat we zo moe zijn maar anders hadden we nog een keer besteld!

Welterusten voor nu!

KUS

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pap mam:
    12 juli 2019
    Meteen in een HEEL andere wereld
    Klinkt al leuk.
  2. Yolanda:
    12 juli 2019
    Top !
    Heb net al een filmpje gezien , reuze spannend .
    Veel plezier 😘😘
  3. Naomi H:
    13 juli 2019
    Wooohaaa!
    Met een eerste Chang in jouw mikkie kan het dan echt beginnen! 🤗..

Als je echt een luxe mall wil zien Icon Siam.. Ligt aan de andere kant van de Chao Praya Rivier. En gaat een gratis ferry daar naar toe. Je koopt er niets, maar je kan er wel leuk eten op het dakterras 😬.. xxx