Khao Sok 2

18 juli 2019 - Khao Sok, Thailand

Nadat we even geslapen hebben gaan we naar de receptie om te informeren over "tubing". Je gaat dan met een grote band over de Rivier naar beneden met kleine versnellingen. Dat kan en een half uur later liggen we in de Rivier met onze (grote) zwemband.

Er gaat een gids mee. Ik kan het niet uitleggen want het is te mooi en onwerkelijk om te vertellen. Helaas ging het vrij snel regenen. In het begin was het nog miezeren maar later ging het echt hard. Onderweg zien we 4 slangen op verschillende bomen chillen. Het uitzicht is schitterend en ruim een uur later worden we opgewacht met een handdoek en een auto die ons terugbrengt naar het hotel.

We nemen een warme douche  (in de meest gave douche in de buitenlucht) en gaan door het slechte weer gezellig een spelletje spelen. We blijven in het restaurant zitten tot we rond 9 uur naar de kamer gaan. Helaas weer verloren met Keezen en Shan is de Yahtzee kampioen voor vandaag.

Op de kamer van de meiden zitten mieren en een super grote tor. Ze vinden het niet leuk. Echte stadsmeiden. 😉 We besluiten dat Niel bij mij slaapt en Jermaine bij Shan.

Doordat het de hele tijd blijft regenen hebben we besloten de overnight lake tour te annuleren. Met dit weer op een boot zitten zien we allemaal niet zitten! Wat het plan dan wordt, zien we morgen wel weer.

Welterusten in een huisje met geluiden die je je niet/nauwelijks kunt voorstellen!

KUS