Koh Phangan 2 : Bottle Beach

23 juli 2019 - Koh Phangan, Thailand

Een ventilator en een klamboe moeten ons behoeden voor alle beesten en gekke geluiden. Als midden in de nacht lijkt qua geluid dat er een enge kip naast mn bed staat ben ik niet zo stoer en moet Jermaine het bezuren. 😁😁😁

We slapen lekker uit en gaan rond half 10 naar beneden naar het restaurant. We leggen onze spullen neer en rennen meteen de zee in. Wat een feestje! Er zijn nog weinig mensen, geen dagjesmensen en geen longtails. Het water is heerlijk!

Het is omdat we honger krijgen maar anders zouden we het water niet meer uit gaan.

Na het ontbijt verplaatsen we ons naar een hangmat of een handdoek. Iets later gaan Jermaine en ik op een hoge rots onder een palmboom zitten en kijken we naar de pracht van deze baai.

Als de meiden gaan zwemmen gaan we ook het water in. We liggen alleen maar te kletsen, te kijken en te genieten van alles. We doen werkelijk niets! Dat is best vermoeiend. 😂🤣😂

We bestellen weer wat eten en spelen een spelletje. Ondertussen komen de apen kokosnoten halen en zelfs bij een handdoek een mango alsof het de normaalste zaak van de wereld is. We kijken onze ogen uit.

In de avond hebben ze een bbq met verse vis. Shan en Jermaine bestellen die. Shan de tonijn en Jermaine de Red Snapper. Je hoort ze niet....dus dan is het goed 😉 Later horen we dat het erg goed en lekker was!!! 😂😂😂

Niel en ik bestellen gewoon eten uit de keuken. Er is nog een vuurshow. En overal staan fakkels en er is muziek. Gezellig!

Rond 2230 u is het eiland stil en gaan we naar boven om alle beesten weer te verjagen uit de kamer. (Vanmiddag zat er een super grote gecko bij de meiden in hun huisje, ze waren niet blij 😁😁😁😁)

KUS

Van reisblog naar fotoboek