Koh Phangan 3 : Bottle Beach

24 juli 2019 - Koh Phangan, Thailand

Na die rare kip begin ik bijna aan zijn geluid te wennen en ben ik midden in de nacht zelfs in staat om het geluid op te nemen! Het schijnt een vrij klein beestje te zijn maar verder dan dat, in het Thais, komen we niet. 😂

Hollie en ik zijn al vroeg wakker en besluiten rond 8 uur om naar het strand te gaan. Daar liggen we naar alle drukdoende krabben op het strand te kijken en liggen we lekker te liggen. Zodra het echt warm wordt gaan wij vast ontbijten en appen we met de meiden. Zij hanteren een iets langzamer tempo deze ochtend, ook prima. Past goed bij deze locatie.

We zwemmen, schommelen, spelen spelletje en hangen in de hangmat. Het is vooral hangen vandaag. Gewoon niets, gewoon omdat het kan en we ons aanpassen aan de omgeving. Heerlijk! Mijn Linda is eindelijk uit.

Shan gaat aan het eind van de middag weer heen en weer rennen, waar Niel een potje volleybal meespeelt en Hollie en ik gaan de jungle in. Daar is het zo bloed verstikkend heet dat het na 5 min wel lijkt of we al een uur aan het klimmen zijn. Binnen 20 min zijn we dan ook weer terug, het is niet te doen. But....nice try! 🌞

In de avond eten we bij het restaurant 2 locaties verderop. (er zijn 4 resorts op dit stukje) Lekker tentje, goede sfeer. Even iets anders.

Vanavond geen wilde beesten in de kamers van de meiden dus Jermaine kan vroeg zijn bed in. Die grote gecko begint bijna te wennen die aan de buitenkant van hun huisje zit😊

Goodnight!

KUS

1. Brenda en haar 3 mannen:
    25 juli 2019
    Sch zus wat een geweldige verhalen en foto s. Gelukkig ben ik nooitttt jaloers :))). Bah een hangmat op de zee haha. Fantistisch !!!!! En heelllll erg fijn dat nieltje ook weer goed gaat. Allerbelangrijkste. Geniet lieverds en wij genieten mee. Xx